A diszharmóniában

is kell, hogy legyen szépség. Mert dehogy vagyok önmagammal, még kevésbé talán a világgal harmóniában- hát kell, hogy legyen ennek értelme.
Amikor szépet- még ha banálisat is- sikerül alkotnom, szinte kivétel nélkül szomorú vagyok: mert mi lesz, ha következőre nem jön össze majd.
A kényszerek lassan szűnnek, szűnnek lassan, s ha elég hosszú lesz ehhez az élet, egyszer csak a lényeg lesz a fontos, s én fogok tudni figyelni rá.








Megjegyzések

  1. Annyira értelek!!!!! Nekünk, tökéletesre törekvőknek ez nagyon nehéz terület.
    "A kényszerek lassan szűnnek, szűnnek lassan, s ha elég hosszú lesz ehhez az élet, egyszer csak a lényeg lesz a fontos, s én fogok tudni figyelni rá." bíztatlak: én,mint idősebb már valamit látok ebből ,hogy lassan ,de lehet haladni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, néha megtapasztalom, hogy tényleg :)

      Törlés
  2. En legtobbszor csak a diszharmonaiaban igazodom ki, tehat sok szepseget rejt:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések