Rendben van,

ha az utolsó órában, de akkor legalább megpróbálsz jónak lenni?

Egyelőre annyira az elején vagyunk ennek a várakozós, készülődős időnek, hogy szinte kizárólag azokra a hideg-elutasító emberekre hasonlítunk, akik becsukták az ajtót, a azt mondták, elkeltek a helyek. Legalábbis a jónak vélt helyeket elfoglalták már- mások.
Feltelnek szép lassan a helyek, s a nagy napra elkészültnek érzik magukat az emberek.
Aztán a legfőbb vendég kint reked, s megváltja a világot.

Rendben van, ha az utolsó órában is , de megpróbálok jobbnak lenni.
És az is rendben van, ha a többieknek is csak így, a nap vége felé sikerül ez.



Megjegyzések

  1. Wow.
    A fotóra mondom,
    de az utóbbi időszak szövegeire is...

    VálaszTörlés
  2. Szeretem olvasni az írásaidat!
    Szép vagy!

    VálaszTörlés
  3. de jól nézel ki:)
    és szépet írtál (ezt most még én is értem)
    és mi az a könyv???

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretlek olvasni, és nagyon szép vagy! :) <3

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kedves szavakat...S még mielőtt elpirulnék: azért én sem vagyok mindig ilyen címlapos. Vagy inkább : nagyon ritkán igen.Ezért is tűnik fel.
    A süteményes délutánon bevállaltam egy recept felolvasást: Ugron Zsolna könyve van a kezemben- mert én nem vittem tortát, csak próbáltam tartani az egésznek a gerincét.
    Ennyi a történet.
    Kicsit megbántam a feltöltést, aztán mégsem :)

    VálaszTörlés
  6. Ne bánjad Júlia! Csodásan nézel ki:) árad belőled, a mosolyodból a béke és a nyugalom, ami most mindannyiunkban benne kell(ene) legyen, így Advent folyamán!

    VálaszTörlés
  7. Pontosan az volt nekem is az első gondolatom, amikor megláttam a képet: szép vagy. Csak így, semmi cifrázás, egyéb hangzatos szó nélkül. De már akkor is mondtam, amikor élőben találkoztunk ebben a szerelésben. :)

    Állandóan azon fáradozunk, hogy jobbak legyünk. És inkább utolsó pillanatban, mint soha...

    VálaszTörlés
  8. Igen, nagyon jól nézel ki ezen a képen, kár lett volna nem megmutatni nekünk! :-)

    VálaszTörlés
  9. De jó látni Téged...! És melengeti a szívemet, amit látok... a szavaid pedig különösen...! :)
    Köszönöm a jó gondolataidat! :)

    VálaszTörlés
  10. Nézegetem akkor én is sűrűn, hogy ragadjon, maradjon a nyugalom :)

    VálaszTörlés
  11. Milyen szép ez a kép! Olyan igazán természetes, és kedves, és...minden! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések