A húsvéti

nagytakarításkor is lesznek fenyőtüskék, itt-ott, a szőnyeg alatt  csendben lapulva, éppen csak a szélén, de azért ott, sarkokban s szegletekben lenge pókhálók halálbiztos fogságában, s minden egyesért le fog kelleni hajolni. A gyermekkorból is épp úgy hozunk, s viszünk emlékeket, némelyeket nem is szívesen, s vannak már olyanok is, miket gyermekeink visznek aztán- minden bizonnyal köztük olyanok, miket nem szívesen, s mi sem büszkén.

Továbbá minden felszedett kis tüske visszahozza a karácsonyt is.( a szép, a jó, a meghitt, a reményteljes)
Az emlékek is formálnak, s formálhatnak jól is.


Megjegyzések

  1. jajj, ez most nekem nagyon betalált...köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk cserépben áll a fa díszek nélkül. Hullajtja a tűleveleit, próbálok nem aggódni, hogy idén nem fog kihajtani... Szeretem az illatát magamba szívni,m mikor ott ülök mellette a fotelben. :-)

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó hasonlat, és ahogy végigvitted... szeretem, ahogy írsz. Én nem vagyok ilyen bölcs, nem tudok ilyeneket. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések