Ha teheted,

kapcsolódj be
itt,
ott,
bárhol, ahol éppen vagy.
Most együtt imádkozik a keresztyén világ.
Van, amiért.
Edényünk már félig telt, vizek keverednek, egyesülnek.
Erősödik a lélek.


Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Vajon hol a válasz...
      Időnként én is magam.
      Meglesz az értelme, csaknem hiábavaló minden.
      Köszönöm!

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a gyertyás összeállítás!!!!!! Sok és fontos mondanivalót hordoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Annyira egyszerű, hogy csak, s mégis nagyon büszke vagyok rá.

      Törlés
  3. En is hianyoltalak Julia! bekapcsolodnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az egészből talán leginkább azt, hogy Ágnes napkor nem voltam...De bepótolom :)

      Törlés
  4. Hiányoltalak, én is bekapcsolódom....
    Szép hétvégét kívánok Júlia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre többen vagyunk. Jó ezt tudni :)
      Nektek is szép hétvégét!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések