Két részlet

1. Korcsolya, ahogy ő látta.
2. Szánkó,ahogy én .
    Volt a csinádi szőlő felé menet egy családnyi hó, mi oda kimentünk , s egy órácskát szánkóztunk. Ez egy merész többesszám. Egyet ereszkedtem, s csengett a hely- mert egyelőre sosem tudom levetkőzni magamról azt a gyergyói négyesnél szenvedett vastalpas szánkó által való kerítéshez csapást.( Negyedikben). De rajtam kívül mindenki élte a pillanatot, s ezáltal én is. Valakik biciklivel hordták a fát az erdőről- s alig tudtuk ezt a lányoknak megmagyarázni... még magunknak sem.
    Aztán a tegnap ismét havazott, egy családnyit mindenképpen.
    A piros arcú, hóangyalkás, örömöt és durcát remekül váltogató élmény mégis egyedi.
    És a miénk.









Megjegyzések

  1. Tegnap mi is "szánkóztunk". Azaz csak a két lány, s azt is amolyan "lapáttal" tették, mert a nagy szánkó - bár vittük - elakadt a kétcentis hóban. De ők rózsás arcúak voltak, és hangosak, és méltatlankodtak, amikor haza kellett indulni. :) De remélem, lesz alkalmam nekem is szánkózni egyet még ezen a télen. :)

    VálaszTörlés
  2. Mind jo kep, de az angyalkas a kedvenc most:)) egy keveset itt is havazott, de aztan elmosta az eso.Iden keves a ho felenk.

    A csaladnyi ho, mint kifejezes nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Nahát, Csinád?? Ott már én is jártam kétszer. Másodjára most októberben. :-) Akkor nem volt hó, csak szőlőt szedtünk. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk még eső esett. De remélem, lesz hó is, a Csöppek örömére legalább :)

    VálaszTörlés
  5. Az angyal! Én még idén szánkózóst sem láttam. Idén=szezon. Az én hibám. Neked kerítésed van, nekem labdám. Megértelek.

    VálaszTörlés
  6. Csuda szép ahogy leírtad ezekkel az ""új"" (családnyi, ereszkedtünk, durcát, kerítéshez csapást! ) de mégis ismerősen csengő szavakkal. Annyira jóó! :-) Akkorát derültem hogy még a gyerekeim is ide csődültek hogy mi a derültség tárgya.
    Ma reggelre itt is esett úgy egy "családnyi" hó! :-)

    VálaszTörlés
  7. Ennyi hó! Kicsit irigykedek most, miközben megcsodálom a képeket. B.ú.é.k!

    VálaszTörlés
  8. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések