Annál,

hogy Mautner Zsófia a rizsnek, amit  belekotor a fűszeres-vajas-olajba, egy részét benne hagyja a szűrőben, majd ezt leteszi a kamera látószögén kívül eső pultrészre,
vagy annál,
hogy angol órán  a gyerekek egy kezet vágnak ki, aminek közepében szív van, szerény feltételezésem szerint Valentin napra utalva, mindezt anélkül, hogy bár megemlítsék, hogy a kéz az hand, a szív az heart és kivágni az to cut lett volna,
vagy akár annál is,
hogy a szavalóversenyen a Lóci óriás lesz műfajiságába köthetnek bele,
szóval mindezeken túl
sok egyéb dolog is van.
Sajnos a haszontalanságok időnként túlzottan lefoglalnak. S a magam baján túl lehet, hogy azét sem látom, akinek esetleg szüksége lenne rám.



Megjegyzések

  1. Van-e vajon a világ más csodálatos nyelveiben olyan zseniálisan kifordító, értelmet megkérdőjelező, lekicsinyítő szó, mint a magyarban a namegaztán?
    Namegaztán ez a műsor is...
    Namegaztán az iskolában amit tanulnak...
    Namegaztán szakemberek ...
    Namegaztán ez az értetlenkedés...
    Namegaztán még azt sem értik, amit mondani próbálok. Namegaztán ez is csak egy hozzászólás.

    Van ilyen? Mi rá az orvosság?
    Magyarban talán a mégis.
    De csak sok szeretettel, szívből, szájon át!

    VálaszTörlés
  2. Érték eltűnőben, a sok versenytárs közt a gagyival, a szenzációval próbálnak úrrá lenni. Tudod, azért sokat vagyok fiatalok közt, s a blogvilágban is látható, hogy sokan képviselnek értéket, akarnak újat és jót, s ez vigasztaló.

    VálaszTörlés
  3. boldog ember vagy, ha a Mautnerben csakcsupán az szúrt szemet, hogy pocsékolja a rizst és disznóólat csinál, engem sokkal sokkal jobban bosszant, hogy nem "csinálja" hanem "elmondja" a dolgokat (sokszor nem értem, miért nem a rádióban főz) és amikor beszél a szája, a keze megáll, illetve nem az étellel foglalkozik, hanem hadonász!!!..én emiatt nem nézem a hölgyet...de még ez is csak mellékes,
    és a haszontalanság...
    hát
    azt mondom én:
    semmi sem haszontalan, ami épít
    és ha úgy vesszük: minden épít, mert rálátsz dolgokra, viszonyítani tudsz, célokat tudsz kitűzni, változtatnivalókat

    de ha kérhetem, inkább a "sok egyéb dolog" -ra fgyelj
    a sokkal jobbakra

    VálaszTörlés
  4. Verébke!!!!! Nagyon remek fotó!!! Szeretem....
    Én biztos vagyok benne,hogy mindig észreveszed azt,ha valakinek szüksége van rád. Tudod miért? Mert gondolsz magára a törődésre. Aki nem törődik másokkal,az még gondolatnak sem veti fel.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm négyeteknek, hogy továbbgondoltátok...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések