" Miért?

Hát csak! Azt hiszem, van az, hogy két ember mindent megbeszél, és aztán már nincs mit mondani egymásnak.

De ez sem biztos. Lehet, hogy van egy beszélgetés, aminek nincsen vége...Figyelj, mesélek tovább."
( Márai -Judit ...és az utóhang)

Ma elkezdődött a negyedik év. Így vagy úgy, folytatódik.


Megjegyzések

  1. Folytatódjon! Köszönet érte!

    VálaszTörlés
  2. Így legyen ahogy Éva mondja! Én ezentúl is olvasok és figyelek. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ott voltam a kezdeteknél még ha nem is írtam/írok mindig.... olvaslak és szeretem, amit elénk teszel. Csak így tovább és ehhez minden jót kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  4. Folytasd... nagyon szeretem olvasni az írásaid, bár a kezdeteknél én még sehol sem voltam. :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo foto!
    Az emlitett Marai regenyt/novellat olvastam, tokeletes idezet.
    Nem is gondoltam arra ,hogy kerdeses a folytatas:)

    VálaszTörlés
  6. Itt voltam, olvastam. A többit tudod.

    VálaszTörlés
  7. Szép vagy! És szép a blogod is.Kívül-belül. :)

    VálaszTörlés
  8. Szeretek ide jönni! Mindig feltőltenek a gondolataid/ fotóid! Folytasd kérlek!

    VálaszTörlés
  9. Jövök én is mindig a szép,emberi gondolatokert!Ölellek

    VálaszTörlés
  10. A jó dolgokat folytatni kell!

    VálaszTörlés
  11. Köztünk a helyed, örülünk, hogy velünk vagy.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések