Fáraszt,

elkeserít, nem érdekel, néha kiborít (annak függvényében , hogy éppen hol tartok) , néha hidegrázásom van a kötelező optimizmustól, pozitív gondolkodástól, a nincs semmi baj jelenségétől.
Alapból pesszimista.
Egyelőre úgy érzem, ha már mindennek, annak is kell , hogy legyen értelme, ha az ember beteg, gyenge, szomorú, ideges vagy egyszerűen csak befelé tart az alagútba- még ha rémlik is: azt mondták, a másik végén dereng valami fényecske.

Nem szép dolog ezeket így elmondani, mert nem ad ez energiát, szárnyakat annak, aki végigfut a sorokon.
De
van olyan, hogy most bizony nem jó
van olyan, hogy látod, elvesznek, és segíteni nem tudsz
van olyan, hogy az eszed bírná, de a test leáll
vagy fordítva
 van olyan, hogy falra hányt borsó
és van olyan, hogy egy parányi nyomot mégis hagy.

Sok minden van.
S közte valahol én.


Van kilátás



Megjegyzések

  1. A kepen mar mosolyogsz, bizom benne mar elmult , ami rossz volt.Egyetertek a szuksegevel, minden erzelem jelen van okkal, szerintem is.

    puszillak es kuldok egy olelest:)

    VálaszTörlés
  2. Tény és való, amit írsz, de pont az ilyen hangulat hullámvölgyekben segít a pozitív látásmód, én már valószínűleg megbolondultam volna, ha nem lenne alapból bizakodó a természetem. Azt mondják: "ha padlón vagy, szedj fel onnan valamit" :) Jó mondás! Mindig megmosolyogtat :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez a hozzászóló mondást nem hallottam, s nagyon tetszik. S jó az az utolsó fotó a szövegedhez, kellett.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a pozitív gondolkodás másról szól. Arról, hogy szembe nézünk a valósággal, és éljük meg bizalommal, építő szemlélettel a történéseket. Jó és rossz dolgokban mindig ott van fejlődési lehetőség, de a kísértés is a romboló magatartásra. Minden azért történik, hogy közelebb kerüljünk általa Istenhez. Nem? De hát neked magyarázom? Én? Ahogy írod is: "mindig dereng valami fényecske". :-)
    Persze, könnyű ezt így leírni, s egészen más megélni...
    Remélem, már jobban vagy. :-)

    Találtam egy jót:
    “A pozitív gondolkodás nem azt jelenti, hogy rózsaszínű szemüveget hordunk, és úgy teszünk, mintha minden a legnagyobb rendben volna. A “positum” latin szó jelentése: az, ami van. Pozitívnak lenni tehát azt jelenti, hogy felismerem: minden, ami van, engem szolgál, és nekem segít, még akkor is, ha kifejezetten kellemetlen vagy fájdalmas. Elfogadjuk, ami van, és aztán továbblépünk.” Kurt Tepperwein

    VálaszTörlés
  5. Fiatalka vagy még. "Megbölcsülsz" és megérted milyen öröm a reggeli ébredés, a kert, vagy bármi - amikor eljő az a nemszeretem pillanat, hogy mennyivel több van mögötted, mint előtted. Mikor egyre több lelki gyertya ég belül. No de addig szerencsére még rengeteg időt pazarolhatsz bosszankodásra, kétségekre.... bármire.

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem, én értelek. Nem is azzal van gond, hogy néha nem tudunk pozitívak lenni, hanem az taszít, hogy ez a világ magamutogató arca elvárja, vagy előírja, hogy légy pozitív. Kinek, és miért...? és főleg, ha nem "csinálod", akkor nem vagy jó... vagy hogy van ez...?
    De, árnyék nélkül nincs fény... nem is tudnánk értékelni a jót, ha nincs mihez viszonyítani.
    Remélem, hamar jön már az alagút végén az a fény..:)

    VálaszTörlés
  7. Az optimizmus az egy dolog, néha olcsón adják, addig is tart.
    A reményt viszont nem veheti el senki, a legsötétebb időkben sem. Ez pedig egy kifejezetten reményteli bejegyzés, köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  8. Ágnes, Szilvia, Holdgyöngy, Chanson, Márta, Krikszi, Márta- Köszönöm .

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések