Ha tudtam volna,

hogy erre jársz, ismételten mondtam volna, nézzél be, látogass meg, de ha figyelmes vagy, tudod, nem is kell mondani, anélkül is várunk. Van, hogy jön az ember, ha útja van, s van, hogy azért van erre útja, csak hogy jöhessen.
Gondolkodom, hogyan fájhat az ideát rekedt érték...és gondolok is arra, hogy van , akinek fáj, nem csak a tárgyi kultúra határon túlra esett része, de talán legalább annyira az emberek is, az a tudás, amivel valamikor létrejöhetett az a kultúra, s győzködöm magam, nagyobb ez a tábor, mint azoké, akik talán nem  is hallottak rólunk, akik féltik tőlünk az országot s betevő falatot.
Aztán ott van persze még az is, hogy a szépségek mind régiek vagy nagyrészt azok. A ma világa uniformizálódott, s olykor ott a csalódás a csodára vágyó turista arcán, hogy ti is éppen olyanok vagy legalábbis olyanszerűek vagytok, mint mi???





Megjegyzések

  1. Szep a vilagod, mindenfele csalodottsag nelkul:)Ha arra jarok, bekopogtatok.

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszett a gondolat

    és olyan csodásak a képek, hogy sokáig nézegettem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig külön köszönöm! A képek egészen frissek.ezzel együtt reálisak :)

      Törlés
  3. Tőled megszokott, értékes, továbbgondolásra méltó gondolatok, szép képekkel.
    Én hiszem, hogy nagyobb az a tábor :)

    VálaszTörlés
  4. Szép gondolat... további gondolatokat hozó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak úgy van értelme, ha valamivel maradunk utána.

      Törlés
  5. Szép minden, és nem is gondoltam másképp!

    VálaszTörlés
  6. Nekem írtad?????? Mert akkor nagyon bocsánat, de nem mi szerveztük az útat, a barátaink és olyan szigorúan betartatták ,hogy csak na!
    Megyünk még, mert én ennyi emberrel már nem fogok menni, túl sok. Akkor jelentkezem mindenképpen!!!!!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A címeteket megírnád nekem emailben,ha lehet?Köszönöm szépen!!!!!♥

      Törlés
    2. Óóóóó...dehogy :)
      Gondolatindító mindig van, amúgy mindenkinek, akinek megerősítésre van szüksége.
      Általában magamnak is.

      Törlés
  7. Egyszer szeretnék olyan szénásszekér tetején heverészni útközben. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések