Hogy egy mondatba foglaljam:

talán mindannyian,
 de legalábbis sokan, s az is lehet, hogy pontosabb , ha azt mondom némelyek vagy talán mégis csak én,
 mindannyian menekülünk,
de ez olyan dolog, amiről nem tudok egy mondatban írni.

Máskor, hosszabban. Vagy egyáltalán.

Jöjjön inkább a Mezőség. ( Erdélyi utak- sokadik rész) , ahogy vasárnap láttuk, ahogy ismét elvarázsolt.











 Egyszer aztán csak megérkezünk. Ide-oda-amoda-valahova-ki hova ....




Megjegyzések

  1. Én meg kaptam egy fotóalbumot, a ti templomotok is benne van, Szép. Büszkék lehettek rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Elődeink érdeme, hatalmas tudás és valójában az Úr kegyelme...

      Törlés
  2. A képek nagyon szépek, szeretek blogokon utazni :-)

    VálaszTörlés
  3. Az a kordé,az meg micsoda "eketalyiga"?
    https://youtu.be/zOqTlSrNh8Y

    VálaszTörlés
  4. Na végre! :) Jó látni is, nemcsak olvasni. :)

    VálaszTörlés
  5. A három szép virágszál.♥

    VálaszTörlés
  6. Szépek a fotók... szépek a lányok, köztük te is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz. Sokszor vitatjuk, kire üt szépségük, kire okosságuk :))

      Törlés
  7. Van egy dvd-nk, az a címe, hogy Wass Albert földjén - Mezőségi kilátások. Nem egy vidám lélegzetvételű dokumentumfilm, de én nagyon szeretem, rengetegszer megnéztük már. Sajnos én még sohasem voltam Erdélyben, pedig a szívemhez nagyon közelinek érzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt gondolom, te látnád szépségét, nem keresnéd hibáit.
      Várunk!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések