És mégis, ma is, így is, örökké mennyit ad az élet!
 Csendesen adja, két kézzel, a reggelt és a délutánt, az alkonyt és a csillagokat, a fák fülledt illatát, a folyó zöld hullámát, egy emberi szempár visszfényét, a magányt és a lármát!
Mennyit ad, milyen gazdag vagyok, milyen megajándékozott, micsoda bőség, minden napszakban, minden pillanatban! Ajándék ez, csodálatos ajándék.
 A földig hajlok, úgy köszönöm meg.
 Márai- Ajándék


 

Megjegyzések

  1. Köszönöm e szép sorokat!
    További, csodás őszi napokat kívánok Nektek Júlia! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont. Én is mindig örülök, ha rámtalál néhány pont nekem szánt sor.

      Törlés
  2. Nagyon szép! Köszönöm én is ezeket a sorokat!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Júlia! Jelentkezek, hogyne jelentkeznék. Csak időbe telik, mert nem úgy élem életem mostanában ahogy szeretném. Jól esik, hogy gondoltál rám. Minden bejegyzésednek örülök. Ha változni fognak a dolgok körülöttem minden más lesz. Talán januártól ismét itthon leszek a kis műhelyemben. Addig is olvasgatlak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért! vettem erőt magamon :). Köszönöm.

      Törlés
    2. De jó, hogy vagy. Én köszönöm.

      Törlés
  4. Milyen gyönyörű és igaz! "földig hajolok...."

    VálaszTörlés
  5. Milyen gyönyörű és igaz! "földig hajolok...."

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések