Itt van ez

a kép,
s benne minden, amit el akarok mondani,
az,
hogy felnéztem,
levettem a szemüveget, képletesen szólva,s akkor már láttam is,
hagytam magam meghallani saját hangomat,
elborzadtam mindazon, amit hallottam,
hogy ti. de rossz, de fárasztó, de beteg, de ideges, de céltalan, de elég mindenből, megsokmásilyesmi,
megröstelltem magam rendesen,
s visszafordultam, hogy még egyszer megnézzem:
bármennyi eső, borongás, morgás és zokogás volt,
így süt rám a nap.

Ez az óvoda udvara. De minden számomra kedves helyen ugyanez vár, ha végre kimegyek.
Pár nap múlva végigsétálok a bloglistámon, s megnézem, az általam oly nagyon kedvelt oldalakon Kanadától Székelyföldig , ilyen-olyan kitérőkkel hogyan süt az őszi fák között a nap.

S ma még az is fontos, amiről talán már nem is beszél senki, annyira közhelyesnek tűnhet: ha barátság, akkor kiállja a próbát, az időét, a távolságét, bármilyen próbát.
Sorba lehet venni a neveket.
Volt, hogy nem voltam barátnő.

De van az is, hogy igen :)))



És még az is van, hogy ködös reggelre mindig napsütés jön. Szeretnivaló, persze :)

Megjegyzések

  1. sokan vagyunk így, hogy észbekapunk egy idő után , és megáll a panaszzsák:))

    http://www.urban-eve.hu/2015/10/21/hogyan-maradj-normalis/?utm_campaign=coschedule&utm_source=facebook_page&utm_medium=Urban:Eve&utm_content=%22Mindenki%20meg%C5%91r%C3%BClt%3F!%22%20-%20Hogyan%20maradj%20norm%C3%A1lis%20nehez%C3%ADtett%20terepen

    VálaszTörlés
  2. Már akartam üzenetet írni, hogy mi van veled, miért nem írsz, aztán megörültem a tegnapi képnek, s megnyugodtam: :) Most meg ide is írtál. Vannak borús, ködös időszakok, én szerencsére már túl vagyok egy ilyenen (nem a panaszkodós, hanem a magamba fordulós fajtából), most már süt végre a nap. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. S fent a fa tetején mintha egy fekete madár készülne elrepülni. El is repült. Értem érzem a hangulatodat, sokszor vagyok így, de jó onnan visszatérni. S jó, hogy sokan vártak rád.

    VálaszTörlés
  4. Ebben az a legszebb, hogy egeszen egyforman sut Rad is Ram is, Mindenkire!:)Orulok, hogy "megraztad" magad.mindannyian igy vagyunk ezzel:)

    Nagyon szep napos hetveget kivanok! es puszillak:)

    VálaszTörlés
  5. De szép... Nagyon tetszik minden itt :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utána kell néznem...Tényleg egyszer sem?
      Köszönöm a törődést. Jól vagyok.

      Törlés
  7. A nap mindig süt, újra és újra, csak néha beborul és várni kell rá.
    Tegnapelőtt én is készítettem ilyen képet, csak nem ilyen szépet. :)
    Egy Igét küldök, szeretettel: Ézs 60,1-3 :)

    VálaszTörlés
  8. -- Hiábavalóság! -- mondja a Prédikátor.
    -- Mégis... -- mondja, aki világot teremtett, -- Legyen!

    Gyanús ám, ha mindig minden csupa cuki -- ezt meg én mondom, aki sokakkal együtt járt már mélyben, magasban egyaránt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések