Kiderült,

hogy tisztességes hírben álló öreg uraknak( nem a nagyvilágban, hanem a tapintható hétköznapjainkban) van itt-ott elvétve olyan gyereke, akinek neveléséről nem gondoskodott, vagy legalábbis nem nyilvánosan, s akinek aztán korántsem olyan élet jutott, mint  a család jegyzett tagjainak. Továbbá sem betegség, sem barátság , sem egyszerű emberi tisztelet nem gátol meg sem tisztességes hírben álló hölgyet, sem szintén ugyanilyen urat abban, hogy goromba, sértő, megalázó legyen ahelyett, hogy civilizáltan megoldana egy problémát( minden adandó alkalommal). Továbbá van, akinek mindig ott a mobil a zsebében, pedig nem a sürgősségin dolgozik, de ahol igen, ott folyamatosan csörög és beszél és csörög és beszél...( nekem ilyen dolgok etikátlanoknak tűnnek) Aztán sorolni lehetne kisstílű világunk efféle eseményeit, jelenségeit. Kicsinyes vagyok.

De minek, mert közben annyi szép dolog történik.





Megjegyzések

  1. Azt hittem csak én morgok hasonló dolgok miatt. A szépek, amiket hoztál nagyon szépek. Mind a maga szépségében.

    VálaszTörlés
  2. A gyerekekről való nem gondoskodás szinte megbocsáthatatlan szerintem. Micsoda dolog, hogy a szülő eldobja a gyerekét ,aki aztán végképpen nem tehet semmiről ,és mégis ő szenvedi meg a szenvedélyt? :(
    A másik,a mobil....Az agyamra megy,hogy állandóan csörgetik, nézik, huhhh!

    A te Drágáidnak viszont áldott Fészek a részük....♥

    VálaszTörlés
  3. Látom, csak nem vagyok egyedül ezzel... Múltkor végső kétségbeesésemben csak annyit mondtam egy ismerősnek: ha van egy kis időtök, olvassátok el a jakab levelet. Másnak rákérdeztem, azt mondták, elolvasták, megértették, azóta nyugi van. Szuper. :-)
    Ez a mobilos dolog... nem szeretem. S aki használja, nem veszi észre, hogy zavar vele mást.:-)

    VálaszTörlés
  4. Azért vannak, akiket belekényszerítenek abba a bizonyos szerepbe. Csak mert egyik fél akarja, még nem tisztességes.Bocs, de én így látom.

    VálaszTörlés
  5. Sose vagyunk egyedül. Max nem akarunk másokról tudomást szerezni, még arról sem, aki ugyanúgy érez.
    Ami a szerepekre való kényszerítést illeti- ez a gyerekes dologra vonatkozik? ... A sztorik olyan 50- 60 évesek, magyar fiú, roma lány satöbbi. Nem tudom, ki akarta, melyik fél....

    VálaszTörlés
  6. Hianyollak Julia! a lanyok sokat nottek, akkor figyeltem fel, amikor melletted allnak, aranyosak:)
    A teritod meseszep es meseigaz..soha el nem mulik.

    puszillak es visszavarlak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hát, itt vagyok :)
      Az úrasztali terítőnk valóban nagyon szép- kézzel varrta kedves szomszédunk, sokáig, nagy odaadással, pontossággal. A többi a következő jegyzetben :)
      Köszönöm

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések