Aki leiratkozott,

nem tudott elég türelmesen várni,
nem látta értelmét annak, hogy várjon,
nem is akart feliratkozni, csak megtörtént, s most javított a helyzeten,
tiltakozik most valami ellen, amit itt talált,
úgy gondolta, ha nincs jel, nincs folytatás,
megunta,
az előrevetített eredmény sem volt kecsegtető,
lefoglalta magát másegyébbel.
Ezek lennének a lényegtelen verziók.
A lényeges meg az, hogy mindeközben én tanítom magam türelmesen várni, meglátva az értelmét annak, nem azon gyötrődve, hogy ez vagy az tévedés volt, s nem okolva múltbeli döntésekért, próbálok nem tiltakozni önmagam s a világ ezen kis része ellen, ami velem kölcsönhatásba kerül, keresem a jelt, mit látni nem, de érezni annál inkább lehet, s tudom, hogy a várakozás eredménye mindent felül múlik, és semmi mással nem foglalkozom, csak azzal, hogy a csendes, szentséges éjben tiszta szívvel adjak hálát. Az Egyetlenért, aki nekünk a karácsonyt jelenti.
Ennyi van itt.


Megjegyzések

  1. Szep gondolat, szep kep..

    Masik verzio az is, hogy o maga adta fol az egeszet..

    puszillak:)

    VálaszTörlés
  2. Ne a statisztikával foglalkozz, önmagadat add. Szerintem ez a lényeg. S ha veled vannak emberek, az már öröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, a számok nem mindig relevánsak. talán félreérthető voltam....

      Törlés
  3. Így igaz... a statisztika az csak van... az a lényeg hányan olvasnak...és esetleg már az is ajándék ha irnak...Apa is mindig ezt mondja.../Ép a napokban csatlakozott hozzám 2 betérő...és mégis hárommal kevesebb a követő...ki érti?, nem fontos.../
    Szép hetet és készülődést Júlia...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera, ilyenkor meg mindig az is előjön, hogy én is méltatlanul viselkedem sokszor.

      Törlés
  4. Így igaz... a statisztika az csak van... az a lényeg hányan olvasnak...és esetleg már az is ajándék ha irnak...Apa is mindig ezt mondja.../Ép a napokban csatlakozott hozzám 2 betérő...és mégis hárommal kevesebb a követő...ki érti?, nem fontos.../
    Szép hetet és készülődést Júlia...!

    VálaszTörlés
  5. Aki el akar menni, segíteni kell neki csomagolni - ezt vallom, tedd azt Te is. Aki marad, az mindig szívesen olvas, bármikor írsz.
    Minden szépet és jót kívánok Neked/Nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, régi ismerős :)
      Úgy legyen!

      Törlés
  6. Tőlem is leiratkozott két olvasó...ki tudja olvasott e eddig! :-) Nem számít, azok számítanak, akik itt vagyunk! ((()))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anikó, a bejegyzés felelet volt a te akkori bejegyzésedre, csak ez annyira nem nyilvánvaló, minthogy sosem írom oda, hova felelek... Üdv nektek!

      Törlés
  7. Júlia, úgy tűnik, másoktól is "leiratkoztak". Tőlem is... Azaz, mégsem. Ugyanis utánajártam, megszámoltam. S kiderült, csak a google számol valamiért most kevesebbet sokunknál, ott a két hiányzó feliratkozó is a listában. :-)
    Ha 133 feliratkozód van, ha megszámolod 135 lesz az... :-)
    Szóval ne csüggedj! Ha mégis elmentek volna ketten... akkor sem. Jönne helyettük más. Az életben is így van ez. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda igazat írtál....

      Törlés
    2. Köszönöm, hogy mindig olyan higgadtan viszonyulsz, kedvesen, emberin.
      Így van ám.
      Épp visszajött valaki, az életben. Még mindig furcsa, de talán így van rendjén.

      Törlés
  8. mondhatnám, a lényeget kellett volna előreírnod, és ami nem fontos megnememlékezni

    de hát a lényeges (a számodra fontos) került előre:)))
    erre is válaszol mindenki


    pedig hidd el kérlek, nem az a lényeg, ki hova iratkozott, -vagy nem iratkozott,
    az a lényeg, tudunk-e adni egymásnak útravalót a mindennapjainkhoz, van-e párbeszéd, egymásrafigyelés...ha a blogról van szó
    ...ha meg másról van szó, azt kell kivilágítani, hogy lássuk

    tudom, hogy nem fogsz válaszolni, mert nem szoktál - sajnos - mégis leírom, nekem ez a fontosabb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még mielőtt dádát kapnék sietek helyesbíteni, "van, amikor válaszolsz, de nem az a jellemző", és ezt közel sem hibául rovom fel, hiszen mindenki a maga stílusában vezeti a blogját, csak nekem kevés, amennyit válaszolni szoktál ÁLTALÁBAN

      (remélem nem értesz félre)

      Törlés
    2. Valóban nem szoktam mindig, vagy legalábbis nem megjegyzés formájában, ezért vállalom is a felelősséget. Sok oka van, de most nem ez a lényeg.

      Sokkal inkább az, hogy bizony akkor az ihletet Anikó bejegyzése adta, amikor én is megnéztem, ugyanaz volt, mint nála. Aztán a gondolatot tovább folytatva azt hittem, érthető lesz, hogy számomra mi a fontos, de amint te írod, annyira nem jött át az üzenet.
      Valójában a bejegyzés második fele volt a fontos. Mert azt gondolom, hogy a végkicsengés, a megoldás fontosabb, mint a kiindulópont. Legalábbis ebben az esetben.
      A blogolási stílusom hagy maga után egy kis kívánni valót. Mint egyébként én magam valójában is...
      Köszönöm, hogy szeretettel vagy.

      Törlés
  9. Azért lett kevesebb az olvasói szám, mert aki valami okból megszünteti a profilját (fotója helyett egy háromszögbe helyezett felkiáltójel virít), ezt a megszűnt profilt hozza még sokáig a blogszolgáltató oszt most eltüntette. Nálam is így volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm és minden jót kívánok. Persze a hirtelen női logika erre ugye nem gondol elsőre :))

      Törlés
  10. Én pl egész véletlenül klikkeltem most ide, mert régen jártam itt utoljára és eszembe jutott, hogy benézek. Nem követjük egymás blogját szerintem (sőt biztos), mindenesetre most megnéztem, hogy fel vagyok-e iratkozva, és anno (kb. 2 éve) feliratkoztam, de hozzátenném, hogy azt se nagyon tudom, hogy kell leiratkozni... :) De amúgy szerintem se érdemes ezzel foglalkozni, meg a statisztikával se (bár kétségkívül jól esik az önérzetünknek, ha látjuk, hogy többen követnek), én legalábbis egyre kevésbé foglalkozom már ilyenekkel. Mondhatni semennyire. És tényleg úgy van, ahogy chanson mondja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel látlak!
      És tegyünk róla, hogy olvassuk egymás blogját. Már feltéve, ha lesz itt még, amit :)

      Törlés
  11. Bűvös szám a kettes, észrevettem ma, hogy nálam is kettővel kevesebben vannak a rendszeres olvasók.:-) Nem foglalkoztat mélyen a dolog, írom tovább a magam módján a blogom.
    Egyébként MJ-nek is igazat adok, lehet, hogy a blogszolgáltató piszkálgat bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mélyen engem sem. Azért mindenki fontos valamilyen szinten. és ez nem is olyan rossz dolog. mert el tudom képzelni, hogy valaki elmegy, s ha említés nélkül marad , akkor arra meg az a reakció: Észre sem vetted, hogy nem vagyok ott! Nem tudunk sosem elég okosak lenni :)

      Törlés
  12. Sokszor jövök, csak mostanában nincs idő nyomot hagyni magam után... Most is már nyöszörög valaki a kiságyban, de még gyorsan pár mondat. Az számít, aki itt van. Tudom, Te ezt tudod, de mégis. Szeretettel ölellek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És szeretettel gondolok oda a kiságyat környékére :)
      Jó nektek ott!

      Törlés
  13. Aki menni akar... az menni fog.
    Ha nem most, akkor máskor. Jogában áll.
    Nekünk meg jogunkban áll nem a tömegigényeket kiszolgálni. Arra ott vannak a többiek.
    Gondolom mindezt évek óta 2(!) rendszeres olvasóval. (Ha holnap nem találod a blogomat, akkor rosszul gondoltam : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Én olvaslak, bevallva, hogy van, hogy többször is egy-egy bejegyzést, hadd értsem.
      Amikor meg valami igazán jó van, bárhol, olyankor nem tudok, bár szeretnék hozzászólni.Ez van.

      Törlés
  14. Békés, boldog karácsonyt kívánok Neked és családodnak Júlia! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a következő évre is minden jót nektek!

      Törlés
  15. Nem biztos egyáltalán,hogy akarattal iratkozott le. Van a netnek ilyen kacskaringója.Én nem szoktam számolni.:)
    Nagyon tetszik,olyan szép az új blogarculatod!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, sokan, sokkal bölcsebbek vagytok...Már ha úgy vesszük, hogy én számolom.
      Én sem számolom, de azt gondolom, ha már van egy ilyen funkció, talán van valami szerepe. Ennek itt most speciell tényleg volt egy konkrét kiindulópontja, sosem gondoltam volna, hogy erre bárki felfigyel.
      Jó lenne, ha az, aki néha benéz, nem alkotna ferde képeket, de hát itt is, más blogon is csak részletek vannak, mik teljességgel nem adhatják vissza a szerzőt és világát. Azt sem, aki egy tökéleteset mutat.Szóval könnyen meglehet, hogy most valamiféle olyan kép dereng rólam, ami részben vagy egyáltalán nem igaz.
      Részemről a végkicsengés annyi lenne, hogy sajnos egy ideje semmit nem tettem azért, hogy itt bármiféle tartalom is legyen, szétesett az egész, szétestem párszor én is önön hibámból, s aztán hogy mindezek után mi jön még, fogalmam nincs.
      Szép szavaidat mindig köszönöm!

      Törlés
    2. Ó,drága Júlia! Ne bántsad magad!!!! Nemrégen nekem mondta ezt egy orvos,hogy nagyon szigorú vagyok magamhoz. Ezt eddig nem is tudtam,és tényleg. Te se légy szigorú magadhoz ennyire! Hiszen olyan értékes vagy!
      Egyébként meg megértelek a számlálóval kapcsolatban,csak rögtön vígasztalni szerettelek volna.:)

      Törlés
  16. Általában vett válasz:
    Köszönöm, ha jóindulattal vagytok, amikor betértek.
    Köszönöm a jókívánságokat minden alkalommal.
    Bármilyen melléfogásért elnézést kérek.
    És
    megyünk tovább!

    VálaszTörlés
  17. Előttem mindent elmondtak. :) Én sem másnak írom a blogot, hanem saját magam örömére, illetve krónikául az elkövetkezendő időknek... Amikor tudok/van időm/kedvem/ihletem/erőm, akkor írok, amikor nem, hát nem. Ne kérje tőlem senki se számon. Bár az időnkénti kedves érdeklődések, hoyg minden rendben-e a házunk táján, na, azok jólesnek. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések