Ha lenne hozzá

több agyi erőm, le kellene írnom, hogy is volt, hogy el sem akartam menni a március 15-én -ad absurdum általunk- rendezett ünnepségre, s milyen jó, hogy nincs, mert érzékeny a téma , s tulajdonképpen nem is kívánkozik ki, mit gondolok magyarságról, hazáról (?), népről, nemzetről, mert végül is ott (katt) voltam, s kár, hogy korántsem hatódtam annyira meg, mint tavalyig talán mindig.Megköveznek.

Az oviban egészen jól sikerült a délelőtt. megkérdeztem, mit gondolnak a gyerekek a szabadságról, mi az, milyen az.  Frappánsan és teljes egyetértésben mondták el, hogy az egy nagyon jó dolog, mert nem kell menni dolgozni és akkor vannak a tengerparti nyaralások is...





Megjegyzések

  1. A bemutatott háttér egy szép ünnepet sejtet a gyerekekkel. S milyen igazuk van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igyekeztünk valóban szépen ünnepelni.

      Törlés
  2. Ne légy olyan szomorú kedves erdélyi lány! Gyönyörűséges dolgok történnek abban a kis óvodában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bizalmat. Vagyok vidám is :)

      Törlés
  3. Az elso foto kaprazatos es a pirosfeherzoldtulipan...nagyon szeretem a gyerekek szempontjait!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak legyünk elég okosak mindig odafigyelni ...

      Törlés
  4. szegény gyerekek honnan tudják mi az igazi szabadság, ha szüleik sem tudják...
    Mai értelemben a szabadság egyenlő a nem dolgozással...az én értelmemben a szabadság az, hogy azt dolgozom amit szeretek...és ehhez kellenek a szabadságharcok, nem a politikusoknak marketingnek valóra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      a beszélgetésnek volt folytatása, olyan, amit 3,4,5 évesekkel lehet folytatni.
      Látszólag szabadok vagyunk. Valójában sokféleképpen értelmezhetjük ezt.
      Lehetne rosszabb is.
      Törekedjünk jobbra!

      Törlés
  5. Magyarnak lenni sehol nem egyszerű. De talán pont az egyik legszebb kihívás...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések