bármiről szólsz,

a magvak hangján szólj,
a magvak reményét mondd-
azzal se törődj,
hogy ma az egyszerűjét
értik a legkevesebben!
( Túltevés nélkül- Tamás Menyhért)

















A magvak reményének hangja, amikor azt mondom, jobb nekem így, hogy megtörtént ez a dolog, hogy beteljesedtek a próféciák, hogy amikor a leginkább magamra maradok, de legalábbis ezt az érzést kelti minden , s félelemre hajlamos leszek, amikor bezárnám az ajtót, hol belülről, hol kívülről, akkor megszólal a harang, s egy olyan útra terelget, ami mégiscsak a legjobb, pedig mennyi minden azt mondja, hogy nem, nem , másfelé inkább, s hangosabb a másik hang, mert  amögött tömeg van.
A magvak reményének hangja mondja, hogy elég a kettő- három is.
S a magvak reményének  hangján hisszük, jobb nekünk így, hogy a felhő eltakarta .
Ki érti hát ezt ?

Mennybemenetel 2016.

Megjegyzések

  1. Nem értek,érthetek mindent, amivel kapcsolatban ezek a szép gondolatok megszülettek, de ha egyszer úgy adódik, talán leírod nekem. Tudod, hol találsz meg privátban is. Én nagyon örülnék neki ♥

    VálaszTörlés
  2. Ez az otthonotok vagy házatok kertje?

    VálaszTörlés
  3. Az ÉLET jutott eszembe a fotóidról. Szeretem szépségek, mint mindig.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó képek! :-)
    További szép napot, jó hétvégét kívánok Nektek Júlia! :-)

    VálaszTörlés
  5. A félelem fantomjai "ellen" ajánlom Bagdy Emőke előadásait.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm.
    Áldozócsütörtök volt, annak lényegén gondolkodtam el.
    Itt lakunk, ez az otthonunk. S gyülekezet parókiája.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések