Aki boldog,

könnyebben boldogít másokat is,
Mi csurogjon egy olyan forrásból, amely maga is száraz?
( Bolyai Farkas)

S akkor nem haragszom már azokra sem, akik nem akartak megismerni, csak ideig-óráig azt hitték, majd olyan leszek, mint a saját maguk alkotta sablon, hiányoznak, de (el)nem várom már azokat, akik jönni nem akarnak, csodálkozom, de ráhagyom, hogy van, akinek sosem jó, és mindig másképpen kellene, s azon is, fekete -fehéren ott, hogy a többiek műveletlenek, figyelmetlenek és igénytelenek, nem szabad azzal foglalkoznom, ami letör. Csak azzal, ami előre visz, de legalább megtart, ami másokat is előre visz, de legalább nem húz vissza. Volt már más is ott, ahol új értelmeket kellett keresni...

Ezzel az energiával akár boldogak is lehetünk :)


Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Ha te azonosulni tudsz vele, épp jól jártál, hogy elolvastad :)
      Tegnap délután felétek jártunk, a tulipános kerítés mögött nem volt senki, vagy csak nagyon csendben ? :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívből kívánom, sose kelljen megérezned, hogy bármit, bárhogyan teszel, sosem vagy elég jó- ismerősnek, barátnak, rokonnak, vagy éppen az idegennek, aki a képernyő mögött ül.
      A régi közhelyes pedig, hogy akinek nem inge...

      Ami a Katalin blogját, olvastam rendszeresen, egy idei írtam is hozzá- azt kevesebb sikerrel :) . Minden jót neked, azért amiért én már nem olvashatom, írj, sokan várhatják, ha nem is írnak megjegyzést különféle okok miatt. Különösen tetszett a barlangkoncert...

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Az valóban lejött, hogy nem mindig tetszik az olvasói hozzáállás, mármint ,hogy a te olvasóid hozzáállása, ezen kívül nemigen tudok hozzászólni ehhez...
      Hogyha baj van, azt mindenképpen jó megoldani.
      Csak nem itt...
      A blog azért mégiscsak az élet egyik lényegtelenebb vonatkozása- bocsánat, tudom, hogy mindannyian szívet-lelket beleteszünk, de akkor is.
      Hogy olvastam, sajnálom, hogy nem volt követhető, kapásból most a mindennapi beszámoló, az ölelés, a már említett koncert, a tükör jut eszembe, a teljesség igénye nélkül.

      Ha bárki mondta, nem vagy elég jó, vagy éreztette, akkor máris tudhatod, miről beszéltem.
      Én nem emlékszem, hogy írtam volna ilyet...

      Az email jó ötlet, fb-om nincs. És most már a másik blogot is elveszítettem.
      Azért nem olyan nagy a világ, természetesen sok út járható benne.

      Békességet neked!

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    7. :)
      A három: a gyerek, a könyvek és az éneklés számomra is fontosak.
      Egyikről sem szoktam magam sem írni.

      Tulajdonképpen elgondolkodtató.

      Azt hiszem, ha te magad nem nézel le senkit, akkor tudhatod ott legbelül, hogy téged sem nézhet le senki semmiért. Mi az, hogy lenézni? Ki a nagyobb?

      Emiatt senkinek sem kellene szomorúnak lennie.

      Törlés
    8. :(
      Az előítélet, saját magunknak való bemagyarázás ellen nehezen lehet harcolni, de lehet, ki kell próbálni!
      Nem tudom, örüljek, vagy búsuljak, ha most bárki magára vonatkoztatott és elkezdte elemezni saját blogját, akár te...

      Továbbá, végül , bárhogyan : NEM vagyok én ám annyira fontos,az sem, amit írok,gondolok, lapozni kell a nagy blogvilágban, annyi jófej, jóarc, népszerű, léleképítő, vigasztaló, jólhallgató, szépen megjegyző, mindenféle ember van- tényleg olyant kell keresni, aki megfelel. Hogyan lennék én?

      Félelmetesen veri a jég az udvarunkat...

      Törlés
    9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Olyan szívfacsaróan igaz, amit leírtál, de én magamból kiindulva sajnos nem tudom ignorálni azt, ami letör. Hiszen ahhoz kellett, hogy megérintsen, hasson rám. Ki lehet zárni azt, amire ösztönösen reagálunk? Nekem nem igazán megy. Igyekszem ésszel kezelni, de az egy másik dolog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell ignorálni.De hagyni, hogy valami mindig visszahúzzon? Azt sem, azt gondolom.
      Én egyszerűen mostanában tapasztaltam, hogy bizony áradnak a negatív energiák, emberek, helyzetek rosszul hatnak rám, s ha kimaradnak, akkor jobb, nem hiányzik, meg tudok lenni nélkülük.
      Hihetetlen, de mintha tényleg lenne olyan, hogy valaki szándékosan el akarja hitetni veled, vagy éppen azzal, aki az útjába kerül, hogy hülye vagy, hogy értelmetlen és rossz, silány, amit csinálsz. Ebből a vonzáskörből ki kell szállni.
      És ez NEM blogos. Ez a mindennapos, személyes találkozások vagy éppen elmaradt találkozások területe.
      S még mielőtt feltennéd a kérdést, az idézet a mai Szivárványnaptárban jött szembe velem, jól jött, elgondolkodtatott, ennyi.
      Mindenki boldog.

      Törlés
  4. Tudod, olyan is van, hogy aki olvas önmaga miatt nem szólal meg. Azért veled van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a blogos rész :), persze, amit ritkán, én balga szóvá is tettem. Azon kívül, hogy leminősíteni más blogját nem találom fairnek, teljesen rendben van a csend.

      De a valóságban- ott nem vagyunk a másikkal, ha nem jelezzük,ha szándékosan kerüljük, ha úgy é solyanokat beszélünk, amivel visszafelé rángatjuk.

      Vagy csak tőlem szippantanak energiákat ? :))

      Törlés
  5. Legyünk boldogok! :-) ♥
    További szép napot, jó hetet kívánok Nektek Júlia! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze!
      Szívből köszönöm a pozitív hozzáállást.
      Mibe kerül?

      Törlés
  6. Mennyire igaz ez a Bolyai idézet! Elviszem magammal! Hálás köszönet érte...
    Szép, pihentető vakációt kívánok Neked és családodnak, Júlia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júlia! Szinte azonos időben írtunk egymásnak :) nincsenek véletlenek...

      Törlés
  7. Az biztos, hogy minden előre meg van szabva, csak mi nem tudunk róla :)
    Szintén öröm, ha épülsz, te, bárki, mindenki.
    Én is ilyen békés szívvel olvasok minden jót:)
    Nektek is, legyen szép a nyár, gyereknevetéssel teli:) !

    VálaszTörlés
  8. Elgondolkodtató gondolatokat hoztál, megint.
    Az idézetet magammal viszem, ha nem baj. Köszönet érte

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre már nem is számítottam. Örülök.

      Törlés
  9. Erősnek tartom azt, aki a mai világban érzékeny lélekkel a lelkéről ír blogot. Én gyenge voltam ehhez, több soron feladtam. Engem jobban bántottak azok a dolgok, amikről írsz, mint amennyi örömöt kaptam az egésztől. Kívánom, hogy Neked ne így legyen! Kívánom, hogy ezt az energiát tényleg arra fordítsd, hogy boldog légy! (Aztán oszd meg a titkot ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hol gyengék, hol erősek vagyunk, ez változó, s nem is mindig jól látszik, hogy éppen mikor mi a helyzet. Az régen rossz, ha valaki olyan dologtól szenved, amiben örömét szerette volna lelni-talán ha más szemmel nézzük az egészet, ha nincsenek elvárásaink, ha szeretjük önmagunkat eléggé...akkor több lesz az örömünk. Meg persze, ha mások is szeretnek eléggé...
      Én mindenkinek ugyanazt mondom, amit talán többször, több helyen- szabadok vagyunk úgy és azt hozni, amik vagyunk, ami számunkra fontos, és senki nem ítélkezhet afölött. Amit hozol, azt szívesen fogadja az, aki arra kíváncsi.
      Nyilván ez a hely sem oly magas színvonalú eszmefuttatások színtere, hogy mindenkinek az megfelelne, meg is látszik az, ergo törekszem mindig a magam szerinti jóra, s aztán legyen, aminek lennie kell :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések