Szováta

Ha Erdélyben nyaralsz, azt hiszem, természetes, hogy itt is megfordulsz. Vagy csak nekem lenne oly természetes a gyermekkori emlékezetes nyaralások miatt? Vagy a fiatalkoriaké? A zöld tréning-barna cipő kombinációtól a kezelésekig, a Vármezőből tett gyalogtúráktól a fontos úszásokig, a kalandpark felfedezésétől a lángosig, és  a piac, a kötelező...a Szováta-élmény fontos része életünknek.
Abban nem vagyok biztos, hogy a református templomot mindenki meglátogatja, nem is igazán szeretem, ha csak látogatják turistaként a templomokat, sokkal inkább, ha az istentiszteleti alkalmakat, de mert két fotó is ott készült, amikor nem turistaként, hanem első unokatestvérként voltunk ott esküvőn, hát álljon itt válaszként néhány pillanat  erről helyről, alkalomról. Nyugodtan beiktatható az útvonalba :). Műfaj kedvelőinek ajánlott .












Megjegyzések

  1. Tudod, én nagyon szeretem a templomokat. Minél régebbi, annál kedvesebb. Aztán néha egyházi emberekkel, lelkészekkel is találkozik bennük az ember. Néha vannak szívmelengető beszélgetések.Az én kedves helyem Szováta fölött van. Fölött? Erdőben, barlangban, a "tónál". Nem szeretem vizeket, ha meleg annál jobban kerülöm. Ritka aki ilyen, így alakult.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom :), aki ismeri az egyházi életet, az ha látogat is szépen teszi.
      ( csak zárójelben mondom, hogy a mindennapok valósága hozta a megállapítást, mert hozzánk igen sok látogató csoport érkezik. Róluk is tudnák mesélni...)
      Továbbá minél régebbi egy templom, annál inkább hirdeti a közösség, a letűnt korok hitét is.
      Annak, hogy ismered a vidéket, örülök :)

      Törlés
  2. Gyönyörű képek gyönyörű helyről és eseményről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, ha mutathattam valami újat, vagy csak eszetekbe juttathattam régebbi emlékeket is :)

      Törlés
  3. Hát igen, a Szováta ... az Szováta. :) Nálam nem minden volt, amit felsoroltál (pl. túrázás Vármezőről), sőt a Medve-tóban is csak néhány évvel ezelőtt fürödtem először, de azért megvannak a másfajta emlékeim.
    A templomában benn, bevallom, nem voltam. De előtte igen, amíg vártunk egy fiatal pár esketésére. Mi "csak cincogók" voltunk azon az esküvőn... ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ti cincogók...azt ügyesen csináltátok, tudom jól.
      És az emlékek- mindenki megéli a maga is egyedi módján, s aztán abból kialakul ez a szép kollektív emlékezet.
      És jönnek az ötletek, hogy mit is lehetne még...

      Törlés
  4. Jaj, az lemaradt, hogy az utolsó két kép olyan, hogy bármelyik mediterrán vidéken is készülhetett volna. :)

    És akkor már megkérdezem itt is, mert nálam biztos nem vetted észre még a kérdést, hoyg ti hol fogtok nyaralni idén? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy lekanyarodsz, a templomtól az út felé, ott van az a mediterrán szeglet :)
      A nyaralás idén másfajta lesz...

      Törlés
    2. Kíváncsian várom! :) Puszillak

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések