Ha erőd kevés,

akkor félúton kidőlsz, de ne feküdj le már az út elején !"
Kung Fu-Ce


fogalmam nincs , mennyi erőm van
mindig utólag derül ki
s mennyiféle erő kell a semmi elhordozáshoz is
semmi ez, ami van, ahhoz képest, ami lehetne
és vajon, túl vagyok-e már az út felén?

ennyi az egy perc hátradőlés és az alkalmazott tudás 

Megjegyzések

  1. Ó, az idézet ma nekem nagyon jól jött. Köszönet érte. A semmi elhordozása. Szépen megfogalmaztad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S hát még nekem:).
      Feltételezhető, hogy mindenikünknek mást mond, de milyen jó, hogy egyáltalán...

      Törlés
  2. Mindig gyenge vagyok.Nehéz kereszt ez....:( Szuper a kép !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről azért beszélgethetnénk.Mert van ott erő.Ezt tudnod kell :)

      Törlés
    2. Lelki erő az van,persze tudom.:) A fizikai a kevés, de amikor szükség van nagyon rá,azt is megkapom .

      Törlés
  3. Kedves Júlia!
    Kommenteltél valahol -valamikor,de ez nem lényeges ,hogy hol.Keresgéltem a kommentedhez valamit amit nem tudtam, és ráakadtam egy színvonalas blogra. .Azért másolom ide az ott talált gondolatot , mert végül is általad jutottam el oda.Ajánlom szíves figyelmedbe a blogot.
    "Arra is vannak bizonyítékok, hogy mások hitéről való meggyőződés is pozitív élményt nyújtó tapasztalat. De nem csak az a jó, ha az ember másoktól lelki támasz kap, de az is, ha önmaga adhat. Kísérleti eredmények igazolják, hogy mások támogatása kedvezően hat vissza a támogatóra is, még életük tényleges meghosszabbítását is eredményezheti. A vallásos gyülekezetekhez való aktív csatlakozásból származó kedvező hatás nem érhető el más társadalmi egyesületnél végezhető tevékenységgel, például sportklubba történő lejérással.

    Már csak egy kérdés maradt megválaszolatlan, hatásában van-e különbség a felekezetek között? A vizsgálatok azt mutatják, hogy van. Igaz, nem nagy a különbség, de a számtalan vallás jelenlétével büszkélkedhető amerikai társadalomban élők közül a legtöbb BOLDOG a protestánsok között van."

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések