Gyógynövényes,

hogy amikor a 4R-en jártunk, gazdag kínálattal találkozhattak a lányok, kedvükre készíthették az illatzsákokat, kipróbálhatták a kencéket,tanulmányozták, megfigyelték, rácsodálkoztak a sokféleségre.
Ilyen egyszerű a tanulás.
S vele együtt a világra nyitás, forrásokhoz való visszatalálás.








Megjegyzések

  1. Milyen gyönyörű,nagylányok már!!!!
    Ez valami római koros fűszernövényes foglalkozás volt?

    VálaszTörlés
  2. Első mondathoz csatlakozom, viszont ezt már ilyen korán kell/érdemes kezdeni. Olvasom a Kertbarát Magazint, külön rovat van a gyerekekkel való kertészkedésről!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen- határozottan azt gondolom, hogy meghatározó az, ahogyan indulunk.

      Törlés
  3. Ez nagyon szuper lehetett!
    Régen nagymamámnál a nyári konyhában, a konyhaszekrény felső polcán mindig volt egy papírzacskó, ami szárított és apróra vágott csalánlevéllel volt teli. Ha becsukom a szemem, még érzem az illatát. Nagyon szerettem. Lányom, vigyél belőle, főzzél teát! <3 És én főztem és ittam vagy éppen hajmosás után azzal öblítettem le a hajamat. Ó, de szeretném AZT a tudást!
    Jó, hogy léteznek ilyen programok, ahol a gyerekek "megfertőződhetnek" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, amikor egyről beszélünk, s most ezalatt azt a tudást értem: amit elvittek magunkkal, s én nem voltam képes magamba szívni. Tény, hogy bizonyos élethelyzetekben éhen halnék ( amikben ők nyugodtan megéltek...)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések