Amit tesztek, jó lélekkel végezzétek úgy, mint az Úrnak, és nem úgy, mint az embereknek, tudván, hogy ti viszonzásul megkapjátok az Úrtól az örökséget.
 Az Úr Krisztusnak szolgáljatok!
Kolossé, 3,23






Hogyan is tudnám mindeniket leírni?
 Mindazt, amit azóta ,hogy még  szokásom volt jegyezgetni, velünk történt. Sehogyan, Némelyet azért, mert röstellem, némelyet, mert csak az enyém, némelyet még azért sem, megint másikat, mert talán meg sem történt, vagy egyszerűen előbb aludtam el, minthogy ide értem volna.
De innen akár folytatni is lehet, ha úgy vesszük, hogy a mai lista utolsó pontja mégiscsak a legelején lejegyzett megállj volt.

Megjegyzések

  1. Én pedig jó szívvel olvasnálak, sokkal többször. Ha unalmas, ha megtörtént, ha szívbéli, mégis te vagy benne. Ami közreadható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Tényleg van a közreadható, ami szép, érdekes, tanulságos, szórakoztató, figyelemkeltő (stb) lehet egyben vagy külön-külön, és van a közre nem adható, a szintén változatos okok miatt. Nekem ez a bár meg sem történt történt volna kategória.
      Egyébiránt blogilag voltak jobb napok is. Mégis azt hiszem, kissé kikonmarizom a helyet.

      Törlés
  2. nekem fontos, hogy írj,
    ha kicsi is, de adj hírt a dolgaidról, fontos
    eszembe jutottál a múltkori Schaffer írásról:
    Ha van mondanivalód, írj, ...és nem tudhatod, lehet épp ez AD valakinek valami kis reményt, egy beszámolód egy mondata, szava...
    Nők Lapjában olvastam múltkor
    Schaffer Erzsébet írását, elmesélte, hogy utazott a vonaton, és egy utastársa - szociológiaszakos - elmesélte neki a terepgyakorlatát:
    veszélyeztetett családban járt, "fűthető albérletük se volt, semmijük, a négy éves gyerek megfogta a kezét ennek a egyetemistának, és elmesélte, hogy van egy varázspálcája, tudod, igazi, azt varázsolok, amit akarok, egy lovat, látod ott van...egy kastélyt, nézd csak , ott fogunk lakni, hűű mennyi szobája van, ...és varázsolt...Neki az élete volt, nekem egy terepgyakorlat"
    Szoktam mondani, hogy a vonaton mindig történik valami. Még akkor is, ha semmi sem történik. Most is csak annyit tudtam meg, hogy van egy varázspálca Zsomboron. Mert volt, aki elmesélje"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A történet számomra most felkiáltójel volt, nagyon köszönöm. Mindenkinél van varázspálca, s a kérdés, mit kezd vele...
      Ezen túl, a tegnapelőtt az volt az egyik körlevelemben a kérdés, hogy azon a napon minek örültem, mi tett boldoggá. ahogy tetszik, angolból fordítottam. És kétségkívül az egyik első dolog ebben a sorban megjegyzésed volt. Hiszen ... egyidőben eltűntek kedvenceim, köztük te is, és akkor jött a jel, hogy nem minden az, aminek én gondolom, s talán még valahol a világnak most számomra láthatatlan részén ott vagytok, s őriző szemekkel-lélekkel figyeltek. Mint én is.
      Legyenek jó napjaid! :)

      Törlés
  3. Erre volt szükségem ma, köszönöm. Próbálom jó lélekkel... máshogyan nem is menne.
    Tetszik nekem ez a "lelkevan" házikó. Az jutott eszembe róla, hogy szívesen üldögélnék a tornácán, s közben talán zöldborsót fejtenék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképzelhető, hogy mire meglesz, időm , kedvem és borsó is lesz hozzá.
      Örülök, hogy jelen vagy...

      Törlés
  4. Kol 3:23:
    Wat u ook doet, doe het van harte, alsof her voor de Heer is en niet voor mensen, want u weet dat u van de Heer een erfenis als beloning zult ontvangen- Uw meester is Christus.

    Amen!
    :-)

    VálaszTörlés
  5. Kissé megkésve, elfáradva, hitehagyva, abbamaradva, elcsendesedve, és mégis itt vagyok, és olvaslak! ... és köszönöm, hogy van, mit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon hálás vagyok minden ajándékért, amit innen-onnan kapok. Azt hiszem, az emberek nagy része fel sem fogja, mennyi jó származik egy-egy gondolat nyomán. Köszönöm!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések