Felgyülemlett témák

fejezetünkben
soron következik
- élet a kilencvennapos idején
- sosem volt ilyen halálfélelmem, s meg sem tudom fogalmazni, mit éreztem. Szóval, hogy itt a vége.
- élet a diéta után
- hogyan éltem meg és túl az esperesi vizitációt
- mit érez az erdélyi, még ha magyar is, amikor Magyarországra utazik
- mit érez a magyar, még ha Magyarországon is él, amikor az erdélyi odamegy
- óvoda forever és minden, ami vele jár
- iskolások a gyermekeim és egyéb kalandok
- elszúrtam ezt-azt
- kijavítottam miegymást
- túlélési stratégiák arra az esetre, amikor a négysávoson megáll az autó, és a két gyermek is ott van
- mikor gyártanak nekem is cipőt?
- lenne némi varrnivaló
- már megint nem tartom rendesen a kapcsolatot azokkal, akikkel kéne
- rólam is megfeledkeztek páran
- hogy lesz ebből dolgozat?

S mondom a lányoknak, nem számít, kihez mennek férjhez, de ha lehet, legyen magyar, református , viszont mindenképpen fiú.

Templomkertben ma. Visszatér néha belém is a lélek.

Megjegyzések

  1. nekem ez így túlságosan érthetetlen, és nagyon érdekelnének egyenként is a mondatok mögötti történések, ...nem számít, de mégis nagyon...mint , ahogy az is, hogy - bár nem számít - de ilyen meg olyan legyen, ...csak legyen...
    :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen érthető, hogy nem érthető, mint ahogyan az is, hogy mennyire reális. Ennyit tudtam rászánni. Pedig tényleg tanulságos. Tervezem, hogy bővebben.
      Tudom, hogy a szélsőségek kiverik a biztosítékot, nem is mindig vagyok az. De időnként mégis. :)

      Törlés
  2. én ilyen szóvirágokból nem nagyon értek, bocsi, de nálam az szokott beválni (ha sok a gond), hogy leírom a konkrét történést, és az érzéseimet róla, ettől máris kevésbé látom gubancolódottnak a napok hordalékát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Teljesen tudatában vagyok annak, hogy van, aki kimondva jobban, könnyebben megéli. Elképzelhető, hogy ez a megoldás. Itt részben nem sok gond volt, inkább történés, de ami még jellemzőbb az az, hogy én inkább nem mondom ki.
      Legfeljebb utalok, akkor meg vagy nem érthető vagy talál az ember magának valami elgondolkodtatót. Előbbi gyakrabban :)
      Azt hiszem, változó is- van, hogy az ember többet mesél.

      Törlés
  3. Jó magyarnak lenni ... és vigyázz magadra, magatokra!

    VálaszTörlés
  4. Számomra tiszta minden, vagyis szinte. Azt a halálfélelmet fejtsd ki gyorsan-hamar bővebben, mert az ijesztő. Remélem, hogy nem a diétához volt/van köze!!! S ha már szétválasztózol, szólhattál volna nekem is, együtt lehet könnyebb... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, ahhoz.
      Elmúlt.
      Lejárt.
      Ezt az utat egyedül kell végigcsinálni.
      Vagyis nem kell végigcsinálni.
      Egyáltalán nem biztos, hogy jó.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések