Egészen egyszerű

dolgok képesek engem elszomorítani.
Például ha azt olvasom, hogy vasárnap, napsütés, nagymosás.

S aki érti, annak már el sem kell mesélnem.
Ha megtenném,  a gondolatmenet a nyugalom napjától a mamától tanult hétfői nagymosáson át vezetne oda, hogy mi, vagy na jó, csak én milyen értékek szerint élek, s persze, önmagam ostorozom mármegint, hogy nem mondom elég hangosan, s nem mutatom elég nyilvánvalóan. Pedig akár még népszerű is lehetne. ( Érzem a szúrós tekinteteket :) )

Kampányt kellene indítanom Nincs nagymosás vasárnap címmel :)
És még sok más egyéb sem.


Ma hétfő, de eddig el már illik leszedegetni a száraz ruhát....



Ui. A következő napot mindig szürkülettől számítjuk.

Megjegyzések

  1. Ezt en is ertem..es ha kell plakatot kesziteni a kampanyhoz,itt vagyok:)
    Tetszik az amikor valaki leirja az egyszerunek tuno fontosat,amiben hisz,amihez ragaszkodik..en erenykent konyvelem el:)

    puszillak:)

    VálaszTörlés
  2. Gyonyoru a kep,az elozo barackos is!

    VálaszTörlés
  3. Nálam egy kis kertezés belefér a vasárnapba, persze nem ásásra, kapálásra gondolok. Mosás, ha lehet hét közben, anyám mintha szerdán mosott volna.

    VálaszTörlés
  4. A mosógépnek teljesen mindegy mikor mos. :-)

    VálaszTörlés
  5. http://csicsada-irodalom-birodalom.blogspot.hu/2017/09/papp-ferenc-gyulai-pal-gernyeszegen.html
    Rád gondoltam.

    VálaszTörlés
  6. Anyám mindig pénteken mosott, én szombaton. Vasárnap délelőtt a lányok, asszonyok a családunkban főztek, sütöttek, szigorúan 12:00-kor közös ebéd. Túl szigorúan, túl ridegen, nem szerettem.... Nagyanyám olyan tökéletességre törekedett, olyan ellentmondást nem tűrően, hogy az egész család belerokkant lelkileg (és ez nem túlzás, lenne mit mesélnem róla)....de a lényeg, hogy a külsőségnek megfeleltünk, miközben belülről minden rohadt.
    Aztán elmentem otthonról, lázadás, majd én csinálom úgy, ahogy gondolom.... rájöttem,a vasárnap akkor is az Istené, a pihenésé, a nyugalomé, az elmélkedésé kell legyen. Így nincs mosás, nincs nehéz fizikai munka, de nincs vasszigorban tartott napi menetrend sem. És így pont jó.
    Vasárnap főzés és sütés van nálunk, és kertészkedés (de csak a virágoskerti rész), mert az az egyik hobbim, meg kreatívkodás, filmezés, olvasás. Ráérősen, kivéve persze, ha az ember építkezik, mert ott borul minden. :)
    Ölellek, Ditti

    VálaszTörlés
  7. Szia, drága! Még élsz? Milyen volt az első hét? Valahogy túléltük mi is... :) Puszi, és írj majd, ha időd engedi. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések